Sunday, January 15, 2012

Berhabuk

Assalamualaikum..

Agak2 la kalau blog aku ni rumah..tah rupe ape dah..hadooi..

disebabkan aku ni bukanlah blogger tegar..jd mmg x la nk update slalu..tp i'll try to keep it update..(within a year..hahaha =p)

ni pun sbb ada org tu komen nice blog kt fb..teringat plak..eh?? aku ada blog ke?? haha..ape la..
mcm tu pun bole..

maaf ler..aku ni kdg2 tu sibuk..kadang2 tu leka sgt ngadap laptop..sekali da ngadap..mmg aku xnmpak dah sesapa lalu ke..terjun tingkap ke..kalau la rumet aku da nk arwah ke..mmg x sedar..dasat2..
==" (takut dengan diri sendiri..) ahaha

just nk ckp..kalau nk ckp psl life..ada gk perkara dah berubah..something that make me stronger..and matured(yeke..) tp ntah la..stiap mende yg jd ade lah hikmah nye an..so jgn ler nk ego sgt ke..or xle trima..
*peringatan bersama*

and lg 1, aku amatlah gembira dengan transformasi kt laptop ni..baru je upgrade ke ubuntu 11.10..
xsabo nk nunggu 12.04 ngan elementary luna..haih..sabo je la..
walaupn dengo kabonye..11.10 ni ada bugs such as

-mouse or touchpad freeze
-backlight
-overheated

and bla2..

riso gk..tp ate,terai ajeler..kn..aku da pening tgk 10.10...so alih ke 11.10..

baru gempak..gnome 3.2..laju..setakat ni ok..arie tu mouse freeze tp fixed..

so..xkn nk cter je kn..nk gk berlagak..hahaha..xde r..nk persuade kpd korang je..

GUNALAH UBUNTU..YEAHH!! (giler gamaknye..)

wokeyh..aku dah selitkan beberapa screenshot..











sekian..chow! Wsalam.. =D

No comments: