Sunday, May 15, 2011

Bersabarlah wahai hati..

Terasa diri ini diuji dengan pelbagai tanggapan serta fikiran diri sendiri...
Ya Allah..berikan aku kekuatan..
Sedar,bahawa diri ini tidak sempurna..
Mak..maaf kerana sering membuat hatimu bersusah hati...
Sedari kecil..tidak menjadi anak yang seperti diimpikan..
mengecewakan..dan sering kecundang..namun terima kasih MAK..!!
Mak xpernah meninggalkan ku disaat aku kecundang di tengah perjalanan hidupku..
Sering bersabar dengan karenahku..Sentiasa memikirkan yang terbaik utkku..
Walaupun aku tahu..aku sering kecewa dengan diriku sendiri..
kerana sering kecundang di dalam perhubunganku dgn insan lain..

Kepada rakan-rakan or my dearest people that always in my heart..

di sini,saya nak minta maaf..diatas segala kesilapan,kelemahan dan karenah yang telah menyebabkan rasa tidak senang kepada kamu semua..
Ya Allah..perbaikilah ukwuwahku dengan mereka...kerana ukhuwah ini amat bermakna..jika ada rasa tidak suka di hati mereka terhadapku..Basahi dan gantilah hati dan perasaan mereka itu dengan kasih sayang dan kemanisan terhadap hubungan yang ikhlas keranamu..Amin... Anyway..thanx sbb sudi berada di samping saya selama ni..


*Mungkin memerlukan masa utk diri sendiri...sabar wahai hati..Ingatlah..Allah,Mak dan Abah kn ada..* =')

-GOOD LUCK FOR EXAM..
-SELAMAT HARI IBU..(LAMBAT PLAK)

FREEZE...

No comments: