Monday, June 7, 2010

hari guru pertama...

Assalamualaikum...

setelah bberape couple mggu aku x nulis blog..uhh... ape yek nk cter..haa..bkenaan tajuk kt atas, kowang jgn slh phm..mksud aku dari tajuk 2 ialah.........hari guru pertama aku kt maktab, dan yg paling penting..hari guru pertama buat aku yg da jd GURU pelatih..hehe...(guru je hurup besar...ngeh3) aku maleh jgk nk story morie kt kowang nie... aku cter gune gambo je la yer,..

hari guru...ermm..cm bese lar...himpun,ucapan.,..yg plg aku xtahan surat cinta berjela2 dari PM kte...adehhh...naek merah telinga aku dgor...aiyoo....abeh sume 2 akan la plak ader persembahan.... lakonan bla,bla,bla...pastu bg2 adiah kt guru2 yg terkenal ag disayangi..muaaahh333....hahaaha...





haa...cm nie la lbey kurang keadaan nyer...


pastu tahap kepanasan time 2 jgn cter..tp wt2 la cm kt kutub utara...adehh...
tgk la dowang2 di bawah ney,..



sian kt dak2 nie...da mcm sotong bakar da aku nengok...
(yg dok peace2 tu sbb pntang nengok camera..ha3)

pastu ader la bberapa persembahan free,...




ohh guru...kau umpama...(ape tah aku tak ingat plak..)

tp mmg comey2 sgguh mereka2 nie...hehe...geram tol..

pastu ape g eh...urm,...ermmm...ahahh.. pastu abes la...gile pe nk dduk smpai 3 jam kt situ...igt ader air-cond pe...unta pon mengalah tauuu...


pastu ape g..merayap2 la kami sekelas...g anjung nilam la...dak nie wt pe eh..






KU aku ngah tunjukkan sumthing...(padahal,..cpt2 amek gambo)
ngeh3..

pastu dak2 nie nk msuk library..aku,izzy,syahida,umi ngn ina..tp ape yg dowang da wt..???
kte TENGOK ney...



kroh..kroh..kroh..., itu rupenyer keje kowang...hehehe..
(hiasan semata-mata...)xpsl2 aku kene katok jp g..

pastu kene g blok sri cempaka...punye la bosan smpai dak2 nie...



mengarot sungguh...
cm 2 la cter nyer...hehe




KU kesayangan..IZZY..omey2

No comments: